PDA

View Full Version : File denied

atf
05-14-2006, 03:16 AM
Ya se que se exige que todo se escriba en inglés, pero yo hablo en español y así quiero expresarme.
Solo queria decir que no se porque habeis denegado mi fichero (Tutankhamon Tomb 3D) al menos 4 veces por distintos motivos cuando en Google Earth Community no ha habido ningún problema.
Así que desisto de volver a enviarlo dado que tantas dificultades y exigencias hay para enviar un fichero.
Imagino que borrareis mi post porque no está escrito en inglés. Lo siento pero soy de España y mi lengua es el español.
Un saludo y gracias.

Gandolf
05-14-2006, 03:44 AM
Ya se que se exige que todo se escriba en inglés, pero yo hablo en español y así quiero expresarme.
Solo queria decir que no se porque habeis denegado mi fichero (Tutankhamon Tomb 3D) al menos 4 veces por distintos motivos cuando en Google Earth Community no ha habido ningún problema.
Así que desisto de volver a enviarlo dado que tantas dificultades y exigencias hay para enviar un fichero.
Imagino que borrareis mi post porque no está escrito en inglés. Lo siento pero soy de España y mi lengua es el español.
Un saludo y gracias.

Translation

Already that it is demanded that everything is written in English, but I speak in Spanish and thus I want to express itself. Single queria to say that not because habeis denied my file (Tutankhamon Tomb 3D) at least 4 times by different reasons when in Google Earth Community there has been no problem. So I stop to return to send it since so many difficulties and exigencies it has to send a file. I imagine that you will erase my post because it is not written in English. I feel it but I am of Spain and my language is the Spanish. A greeting and grace

We are a different forum, thus different rules. Since I did not deny your file I cannot say why, though when it was denied you should have recieved a reason. If you care to discuss reply to this message (in english if you would be so kind).

BradG7
05-14-2006, 01:34 PM
I denied it because it was already covered in another file titled, "Pyramids of Giza" If you wish to complain some more, contact somebody with higher authoity.